דף הבית  >> 
 >> 

הרשם  |  התחבר


כך תפיקו אירוע עסקי נוצץ 

מאת    [ 29/01/2012 ]

מילים במאמר: 402   [ נצפה 2413 פעמים ]

אירוע עסקי טומן בחובו מסר אשר משפיע על התדמית של החברה בקרב העובדים שלה, הלקוחות הקיימים שלה ולקוחות פוטנציאלים. 

ישנן חברות אשר ידועות באירועים היוקרתיים שהן מפיקות וישנן חברות אשר ידועות באופי צנוע יותר ואווירה משפחתית. השוק מציע כיום מגוון אפשרויות אירוח, מזכרות ממותגות ואטרקציות אשר ניתן לשלב באירוע.

אירועי חברות אינם מוגבלים עוד למתחם החברה או להקשבה לדברי המנכ"ל בליווי כיבוד קל. הרף המקובל כיום בשוק בעבור אירועים עסקיים הוא רף גבוה למדיי. הפקת אירועי חברה היא מלאכה לא פשוטה הכוללת תיאום בין כמה גורמים, בניית תפריטים, בחירת מזכרות, שירותי צילום, השכרת אולם או גן אירועים, להקה או מופע קומי ועוד. עובדים ואורחים מגיעים לאירוע עם ציפיות גבוהות. אף חברה לא תרשה לעצמה לאכזב אותם.

עלויות הפקת אירועי חברה

הפקה של אירועי חברה כרוכה פעמים רבות בהוצאות כספיות גבוהות. טרם תחילת תכנון האירוע חשוב לקבוע מהו התקציב אשר החברה מעוניינת להקדיש לאירוע. בהתאם לתקציב יש לבחור מיקום לאירוע, שירותי מזון, שירותי בידור ומזכרות לעובדים. ניתן להפיק אירועים מיוחדים גם ללא השקעה כספית גדולה.

במקרים בהם החברה מבקשת לחסוך בעלויות האירוע ניתן לבחור הופעות של אמנים בעל תעריף סביר, דוכני מזון מהיר, מזכרות פשוטות ומיקום בשטח פתוח. אירועי חברה מאפשרים לעובדים לבלות יחד ולהכיר אחד את השני מחוץ לסביבת העבודה הלחוצה. ברוב המקרים החברים לעבודה חשובים לעובד הרבה יותר מאשר היוקרה. את אופי האירוע יש להתאים לתחומי העניין וגילאי העובדים.

פרט לרווחת העובדים יש לשים לב במהלך הפקת אירועים עסקיים לתדמית אשר החברה מעוניינת ליצור בעבור לקוחותיה. אם החברה בוחרת להזמין לאירוע גם לקוחות עליה לוודא כי ערכי החברה, מוצרי החברה וצוות ההנהלה שלה יוצגו באור חיובי. מנכ"ל בנק אשר משתכר במהלך אירוע חברה עלול ליצור רושם שלילי.

אירועי חברה משפחתיים

חברות רבות מקיימות אירועי חברה אשר מותאמים לכל המשפחה וכוללים תעסוקה לילדים. אירועים עסקיים מסוג זה מתקיימים בשעות היום וכוללים פעמים רבות השכרת פארק מים ליום אחד, מתקנים מתנפחים או הפעלות ילדים על ידי ליצנים וכוכבי בידור. באירועים משפחתיים ישנה הקפדה על תפריט המתאים לילדים לצד תפריט מאכלי גורמה למבוגרים.

אירועים מסוג זה מתאימים לעסקים אשר מעוניינים לשדר וליצור תדמית משפחתית ומאוחדת. תחושת השייכות של העובד והקרבה בין העובדים גוברת כאשר המשפחות מתחילות להכיר אחת את השניה.

אירועים משפחתיים מאפשרים לעובד לבלות זמן איכות עם בני המשפחה שלו ולשלב אותם בתוך סדר היום התובעני במקום העבודה. אירועים עסקיים מהווים שבירת שגרה אשר מעניקה לעובדים אתנחתא מקצועית ומוטיבציה לתרום בחזרה לחברה, שהראתה להם בעזרת אירוע זה עד כמה היא מעריכה אותם ומודה להם.

חברת אס.אי.או ישראל מספקת שירותי קידום אתרים מקצועי במנועי חיפוש ושירותי שיווק באינטרנט.




מאמרים חדשים מומלצים: 

חשבתם שרכב חשמלי פוטר מטיפולים? תחשבו שוב! -  מאת: יואב ציפרוט מומחה
מה הסיבה לבעיות האיכות בעולם -  מאת: חנן מלין מומחה
מערכת יחסים רעילה- איך תזהו מניפולציות רגשיות ותתמודדו איתם  -  מאת: חגית לביא מומחה
לימודים במלחמה | איך ללמוד ולהישאר מרוכז בזמן מלחמה -  מאת: דניאל פאר מומחה
אימא אני מפחד' הדרכה להורים כיצד תוכלו לנווט את קשיי 'מצב המלחמה'? -  מאת: רזיאל פריגן פריגן מומחה
הדרך שבה AI (בינה מלאכותית) ממלאת את העולם בזבל דיגיטלי -  מאת: Michael - Micha Shafir מומחה
ספינת האהבה -  מאת: עומר וגנר מומחה
אומנות ברחבי העיר - זרז לשינוי, וטיפוח זהות תרבותית -  מאת: ירדן פרי מומחה
שיקום והעצמה באמצעות עשיה -  מאת: ילנה פיינשטיין מומחה
איך מורידים כולסטרול ללא תרופות -  מאת: קובי עזרא יעקב מומחה

מורנו'ס - שיווק באינטרנט

©2022 כל הזכויות שמורות

אודותינו
שאלות נפוצות
יצירת קשר
יתרונות לכותבי מאמרים
מדיניות פרטיות
עלינו בעיתונות
מאמרים חדשים

לכותבי מאמרים:
פתיחת חשבון חינם
כניסה למערכת
יתרונות לכותבי מאמרים
תנאי השירות
הנחיות עריכה
תנאי שימוש במאמרים



מאמרים בפייסבוק   מאמרים בטוויטר   מאמרים ביוטיוב